Contact Vakantiepark Molenwaard

Veelgestelde vragen

 

Gaan alle activiteiten (met Fien & Teun) door?
Er is een aangepast entertainmentprogramma bedacht tijdens de lockdown. Zo kan je met je gezin ‘prive’ schaatsen op de ijsbaan en ontmoet je de kerstman op gepaste afstand. Fien & Teun brengen jou iedere dag aan het huisje een leuke opdracht of knutselwerkje. En nog veel meer! Ondanks deze maatregelen kan je dus nog steeds genieten van het polderleven.

Moet ik een mondkapje op?
In al onze binnenlocaties is het verplicht om een mondkapje te dragen.

Kan ik annuleren of omboeken?
De omstandigheden op dit moment i.v.m. het coronavirus zijn zo uitzonderlijk, dat wij geen restitutie van de betaalde reissom kunnen verlenen. In het geval van belemmerende omstandigheden door het coronavirus kun je tot één dag voor aankomst omboeken zonder wijzigingskosten. Boek je in een andere periode, waar de prijs van de accommodatie hoger ligt? Dan betaal je het verschil bij. Indien er bij de boeking een annuleringsregeling is afgesloten en er iemand van het gezelschap positief is getest, kan er middels een overhandiging van een doktersverklaring met positieve uitslag restitutie worden verleend van de betaalde reissom. Voor vragen over omboeken kunt u contact opnemen via info@vakantieparkmolenwaard.nl, vergeet niet uw reserveringsnummer te vermelden.

Contactgegevens

 

 

Contactformulier

Deze site is beveiligd met reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.