Mijn Familie Resort Molenwaard

Bij Familie Resort Molenwaard is het onze bedoeling om jou, als gast, een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Door in te loggen via Mijn Familie Resort Molenwaard kan jouw persoonsgegevens compleet maken en eventuele aanpassingen maken in jouw huidige boeking. Ook is het mogelijk om via Mijn Familie Resort Molenwaard leuke extra's toe te voegen aan jouw verblijf. Wij hebben de meest gestelde vragen over Mijn Familie Resort Molenwaard voor jou op een rij gezet. 

Wat is mijn gebruikersnaam?
Je gebruikersnaam is het e-mailadres die je hebt opgegeven bij de gemaakte reservering.

Wat is mijn wachtwoord?
Na het maken van een reservering ontvang je een mail met een link om in te kunnen loggen in ‘’Mijn Familie Resort Molenwaard’’. Hier kun je een zelfgemaakt wachtwoord aanmaken.

Het inloggen werkt niet
Ga naar de inlogpagina: https://mijn.familieresortmolenwaard.nl/ 
Vul bij gebruikersnaam je eigen mailadres in, waarmee je de boeking hebt gemaakt. Kies vervolgens voor ''wachtwoord vergeten''. Je ontvangt nu een mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Lukt het vervolgens niet? Neem dan telefonisch of per mail contact op met de Gastenservice van Familie Resort Molenwaard. 

Telefoonnummer: 0184 784 078
E-mail: info@familieresortmolenwaard.nl

Ik kan mijn aankomsttijd niet aanpassen, kunnen jullie mij helpen?''
Onze standaard aankomsttijd is 17.00 uur. Wanneer je inlogt in ‘’Mijn Familie Resort Molenwaard’’, kun je kiezen voor ‘’Uw aankomsttijd’’. Wanneer je op het pijltje naar onder klikt kun je uit één van de tijden kiezen: 15.00 uur, 16.00 uur, 17.00 uur, 18.00 uur of 19.00 uur. Staat jouw gewenste aankomsttijd er niet bij? Dan betekent dit dat dit tijdslot vol is.

Op de aankomstdag en vertrekdag van je verblijf kan er de gehele dag gebruik gemaakt worden van de faciliteiten van Familie Resort Molenwaard en Avonturenboerderij Molenwaard (op 10 km afstand van het Familie Resort). 

Kan ikzelf mijn reservering inzien, aanpassingen doen en eventuele extra’s bijboeken?
Wanneer je een reservering hebt gemaakt, ontvang je direct een mail met een link om in te kunnen loggen via ‘’Mijn Familie Resort Molenwaard’’. Hierin kun je je gemaakte reservering vinden en eventuele extra’s bijboeken.

Ik kan mijn vorige reserveringen niet zien, wanneer ik meerdere keren een verblijf hebt geboekt
Je gegevens van de nieuwe reservering worden niet automatisch gekoppeld aan je vorige reservering. Neem telefonisch of per mail contact op met de Gastenservice van ons Familie Resort, zodat wij de reserveringen aan elkaar kunnen koppelen!

Telefoonnummer: 0184 784 078
E-mail: info@familieresortmolenwaard.nl